Nextdeal newsroom, 8/10/2010 - 13:33 facebook twitter linkedin Μη ρίχνετε κεφαλιές στους ασφαλιστές σας! Nextdeal newsroom, 8/10/2010 facebook twitter linkedin Η κεφαλιά του Ζινεντίν Ζιντάν στον Μάρκο Ματεράτσι και η αποβολή του στο 10ο λεπτό της παράτασης του τελικού ήταν αναντίρρητα στο γεγονός του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2006. Η σύγκρουση εταιρειών-ασφαλιστών θα είναι το γεγονός της εποχής μας. Ρώτησα τους προέδρους Συλλόγων Συντονιστών κ. Δ. Ανδρέου και ΠΣΑΣ (ασφ. συμβούλων) κ. Ελ. Γρυπάρη (τελικά τι προσφέρουν αυτοί οι σύλλογοι;) για το αν έχουν στοιχεία για τη συνεισφορά του Agency στην ελληνική ασφ. αγορά και περίπου μου είπαν ότι είναι κοντά στο 80% στον κλάδο ζωής. Πέρυσι ρώτησα την Ένωση Ελληνικών Ασφ. Εταιρειών αν κρατά στοιχεία για την παραγωγή των διαμεσολαβούντων και μου είπαν ΟΧΙ. Εφέτος κάτι προσπαθεί η ΕΑΕΕ, αλλά οι εταιρείες είναι απρόθυμες να δώσουν στοιχεία και στην Ένωση και στους συλλόγους αν και έχουν στοιχεία μέχρι ΚΑΙ ημερησίας παραγωγής. Γιατί άραγε; Ο ΣΕΜΑ έχει παραγωγή γύρω στο 6,5% στον κλάδο ζωής και 16% στις Γενικές. Στις γενικές του ΣΕΜΑ το μισό σχεδόν 45%) είναι αυτοκίνητα και το μεγαλύτερο μέρος το κάνουν «αυτοκινητοβιομηχανίες»….Στα 5,5 δις ευρώ συνολικής παραγωγής ο ΣΕΜΑ (…έστω όπως είναι με μεσιτοπράκτορες) παράγει περίπου 595 εκατ. ευρώ κάπου 9-10%. Το Bancassurance όπως λειτουργεί είναι ακόμα μια… παρεπόμενη πράξη τραπεζικών εργασιών και όχι μια «γνήσια» πράξη ασφάλισης… Για τραπεζικές εργασίες ξεκινάνε οι πελάτες τραπεζών και τους ασφαλίσουν «μισοϋποχρεωτικά» για διάφορα δάνεια, στεγαστικά, κατοχύρωση υποχρεώσεων κλπ. Ακόμα και κάποιες ασφαλίσεις υγείας και εκπτωτικές τραπεζικές κάρτες που διαφημίζονται εδώ κι εκεί είναι παραπλανητικά παιχνίδια που σε μια ευνομούμενη πολιτεία θα «έκοβαν» πολλά από αυτά που διαφημίζουν. Εκπτωτικές ιστορίες γενικών εξετάσεων είναι και όχι ασφαλίσεις "γνήσιες" για να μετράνε και στην παραγωγή. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε συλλόγους να αντισταθούν στις «νοθεύσεις». Παραπλανητικά είναι και όσα υποστηρίζουν κάποια στελέχη περί Bancassurance περί ανακατατάξεων δικτύων, περί πολυκαναλικής στροφής, περί μεταφοράς του Agency προς τους μεσίτες, προς τους πράκτορες, προς το Internet (!) κ.ά. Κάποιοι αμφισβητούν και την «προσήλωση» ασφαλιστών στις εταιρείες τους. *Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 126, Μάιος-Ιούνιος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/6/2024 Μην χρησιμοποιείτε παραπλανητικές τεχνικές πώλησης και «σκοτεινά πρότυπα» στην επικοινωνία σας με τους πελάτες!
Μικρές απροσεξίες που οδήγησαν σε μεγάλες ζημιές! Αν μιλήσει κάποιος με έναν πυροσβέστη που έχει εμπειρία, μπορεί να ακούσει απίθανες ιστορίες. Για παράδειγμα εγώ ρωτώντας, έμαθα για μια... Λάουρα Σταυρίδου, 14/06/2024 - 08:55 14/6/2024
Δυο αναπάντεχα χαρακτηριστικά, που οδηγούν στην κορυφή τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή Υπάρχουν πολλές ιδιότητες που αναζητούν οι Διευθυντές Ασφαλιστικών γραφείων όταν θέλουν να στελεχώσουν την ομάδα τους. Δεξιότητες όπως ο προσανατολισμός στο... Λάουρα Σταυρίδου, 12/06/2024 - 13:06 12/6/2024